Buseea0279 29 Ağustos regl günüm 25 inde pembemsi şeffaf akıntılı leke gelmişti dün bir arkadaş yumurtlama zamanı böyle bşrşey yaşadığını söyleyince Ovülasyon testi yapmıştım sonra bugün tekrar yaptım bugğn yaptığım test baya koyu düne göre. Chat gbt ye artım 12-36 saat içerisinde Ovülasyon olacağını söyledi ama sanırım şuansa reglim başladı bile çünkü kaşık ağrım yoğunlaştı ve kahverengi akıntı yoğun bşr şekilde geliyor reglim sökülüyor yani. Bu mümkün mi regl zamanı yumurtlama nasıl olabilir ??? Oluyorsa sa ben nasıl hamile kalabilirim ki ? Birlikte olamıyorum sonuçta testlere bakın lütfen umarım doğru değildir
Annemoji Buseea0279 alttaki test pik değil ki zaten. Pik iki çizgininde aynı koyulukta olmasıyla oluyor yani şu an yumurtlama dönemi değil. Ovulasyon testini adet bitiminden hemen sonra başlayıp adet gününe kadar yapın en doğru sonucu bulursunuz ara ara yaparak bişey anlamayabilirsiniz
Nevagibi Testte yumurtlama yok zaten, koyu iki çizgi olması lazım, regl yaklaşırkende lh bir tık artıyormuş sanırım ondan koyulaşmıştır ama pik değil
Buseea0279 Nevagibi ama neredeyse diğer çizgi kadar kpyu ikinci çizgi hiç böyle olduğunu da görmemiştim normalde. Neyse umarım reflden kaynaklıdır çünkü aynı zamana denk gelmesi çok saçma olurdu
Buseea0279 Annemoji Epey koyı görünce şaşırdım doğrudur normalde zaten yapmam da acaba Ovülasyon öu diye merak etmiştim