Papatyam3866 ben öyle beslenme ile çok bir alakasının olduğunu düşünmüyorum. Eğer anne normalde iyi beslenip bir dönem beslenmeyi yeterli yapmamış ise olma ihtimali var . Ama annenin düzeninde bir değişiklik yok ise beslenme ile alakalı olmuyor. Çok denedim aynı zamanda gebelik şekerim vardı diye diyetisyen ile de sürekli görüşüyordum ve yenebilecek en sağlıklı şeyleri de kontrollü bir şekilde yedim gram değişmedi. Çocuğum sadece minyondu. Ve arkadaşım ilk 4 ay boyunca birşey yiyemedi sürekli kusuyordu çünkü, düşünün bebeği buna rağmen gayet zamanında ve iyi bir kiloda doğdu. O yüzden burda annenin bir suçu yok kendinizi beslenemedim diye sorgulamayın ve suçlamayın. Bazı bebeklerde olabiliyor gelişim geriliği. Ben 5 hafta gerilikle doğurdum 🤷 yani bütün doktorlar varsayımları saydı hatta 20. Haftadan itibaren öyleydi. Bana da engelli de olabilir bu haftalarda başlamış ise dendi. Ama birşey olmadı şükürler olsun. Ve darısı sizlerin de başına inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 💐❤️