EzgiDurdu Ezgi hanım merhaba benimde 8.haftada 2 kez kalp durması sebebiyle kürtajım var,şuan tekrar bebek düşünüyoruz,doktorlar iğneye gerek olmadığını söylüyorlar ama kafam çok karışık 2 genim heterezigot siz iğne,ilaç vs kullandınız mı?Ben sadece coraprin ve folik asit (gyno ferro sanol)kullanıyorum.