sumeyyeakyildiz Kızlar bugün 32+1 im. Bianda göbek deliğinin üst tarafında ağrı hissediyorum. Doktor bişey olmaz ama gelin isterseniz NST çekelim dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı???? Acil bakar mısınız????
SenaanurrNira sumeyyeakyildiz En iyisini doktor bilir tabi ama gebeliğe bağlı göbek fıtığı gelişmiş olabilir maalesef bende oldu ilk gebeliğim de hiç göbeğim olmadığı için ve bebekte bayağı iri olduğu için benim karnım bayağı büyümüştü doktorum eğer hamile kaldığında hafif göbeğin olsaydı belki fıtık olmazdı dedi biraz da cilt ve kas dokuyla orantılı umarım sizinki öyle olmamıştır
sumeyyeakyildiz SenaanurrNira aslında göbeğim hiç büyük değil. Yani boyut normalinde. Sarı sarı lekelenme de oldu. Korktum çok