pembeayakkabilikiz Kızlar merhaba hamılelıgın ilk donemınde zayıflayan var mı ben gıbı ya 5 kilo vermısım daha 10 haftalık hamıleyım doktora gıtmeme daha var benım gıbı olan var mı ?
aycicek_ pembeayakkabilikiz evet canım malesef çook yıpratıcı bende toplamda 7 kg verdiö canımdan can gitti. Ama 13 haftadan sonra kilo vermem durdu elhamdülillah. Biraz daha sabır inşallaj geçecek bugünler. Sakın kilo veriyorum diye üzülme bebek asla etkşlenmiyor hatta benim ki geriden gelip öne bile geçti :)
GamzeAGacs pembeayakkabilikiz Merhaba canım bende ilk 3 ayda 6 kilo vermiştim.Aşırı mide bulantım ve kusmam vardı .Mide bulantı hapı kullandığım halde kilo verdim.Hiç kendini üzme doktorum bana yiyebildiğin kadar ye kendini zorlama demişti.Çok şükür bebeğimde sağlıklıydı.13. Haftadan sonra bulantılarım azaldı yavaş yavaş yemeye başladım 2 kilosunu geri aldım hatta🌸
236123 pembeayakkabilikiz tam 10 kilo verdim üçüncü gebeliğim 25 haftalık gebeyim verdiğim kilonun 5 geri aldım
Mucizemyoldaaa_ pembeayakkabilikiz mideniz çok bulanıyorsa bulantı ilacı kullanmayı deneyebilirsiniz. Bende günde 3-4 kere çıkartıyordum artık mide sıvısı çıkartmaya başlamıştım dayanamadım doktorumdan ilaca başlamasını istedim ve biraz da olsa beni rahatlatmıştı
pembeayakkabilikiz aycicek_ ay çok teşekkür ederım hortlak gıbı hıssedıyorum kendımi bide düşük riski yaşıyorum moralım aşırı sıfır yani 😞 ilk gebelıgımde asla böyle şeyler yaşamamıştım bu çok farklı gecıyor
pembeayakkabilikiz GamzeAGacs ay çok şükür teşekkür ederım 🌸 düşük rıskım var belkı ondandır dıyorum ama doktora daha gıtmedım haftaya gıdecegım umarım hersey yolundadır stres çok kötü bsıey 😞
pembeayakkabilikiz 236123 sızde baya vermıssınız umarım bende ılerledıkce alırım çünkü düşecek gıbıyım aynı ayakta durmakta zorlanıyorum
236123 pembeayakkabilikiz alırsınız merak etmeyin bebeğiniz büyüdükçe sizde ister istemez kilo alımına geçiş yapacaksınız
pembeayakkabilikiz Mucizemyoldaaa_ evet sabahları çok bulanıyor mıdem ama daha hıc kusmadım tuttum kendımı ona rağmen zayıfladım 😞 ilaç kullanıyorum mıdem bulandıkça uzerımdeki yorgunluk ve halsizlik benı çok yordu 😞
Mucizemyoldaaa_ pembeayakkabilikiz ilk aylar öyle maalesef Allah yardımcınız olsun tez zamanda 2. Trimestera geçersiniz inşallah 💙
meteniinannesi pembeayakkabilikiz Hiiiç üzülme canım bebeği düşünüyorsan bebek henüz depolarından yiyor bayılmayacak kadar birşeyler yiyebiliyorsan o bile yeter, zaten 3.aydan sonra iştah açılıyor bende çok kilo verdim ilk aylar ve şuan ne bulursam yiyorum maşallah😂
pembeayakkabilikiz meteniinannesi masallah canım benım bende yıyebıldıgım kadar yıyorum ekmegı kestım bıde aklıma o geldı çok ekmek yemıyorum yıyemıyorum yanı belkı oda zayıflatmış olabılır eğer oysa doğumdan sonra da ekmegı çıkartırım hayatımdan 😃