Firdescaner 32. Haftama girdim anneler. Daha hiç bişey hazırlamış değilim. Geç değildir umarım. Siz neler yaptınız ve ne zaman yaptınız?
Cansu08 Firdescaner bence hazırlamalısın. Ne zaman ne olur bilinmez allah korusun. Hastane çantan hazır olmalı.
Sezenkarademir Firdescaner canım neredeyse 8 aylık olmuşsun. Bence biran evvel hazırla. Erken gelmek isterse bebek zor olur sizin için.
Sedaahmet Firdescaner 35+3 haftalığım. Daha benimde hastane cantam hazır değil. 😂 bugün valizi yıkadım. Yarın hazırlıcam hastane cantasinı inşallah 😂 geriye sadece ev temizligi kalıyor.😁
peloo Firdescaner ben de üşendim üşendim 8.aydan snr başladım 🙄 hastane çantamızı düzenledim sonunda 36.haftamdayım almam gerekenleri önceden alıp yıkayıp ütülemiştim neyseki şimdi hiç halim yok 🙄
Firdescaner Cansu08 benimde korkum o. Ama daha var diye de acele etmiyorum. Umarım bi aksilik olmaz da vaktin de gelir yavru.
Mrvmht123 Cansu08 gercekten öle 32. Haftalik hamileyim icimde hep bi korku var hic bsieyim hazır degil cnku🙄🙄
Mrvmht123 Bnde 32 haftalık hamileyim bnmde hic bi sekilde hic bişeyim yok hazır değil vee malesef memlekette dogum yapacağım icin son 2 hafta kala gidcem o zmn alıp yıkarım hazırlarım herhalde😍 her an dogum olursa ortada kalırım herhalde allah muhafaza
Cansu08 Mrvmht123 ben de herşeyi internetten alıp istanbula kargolattom. Ben yurt dışındayım. Gidip eşyaları alıcağım. 33 hafta döndüğümde çantamı hazırlayacam. Elimde olsa şimdi hazırlamıştım. Çünkü minnak bir ağrı girse korkuyorum
Mrvmht123 Cansu08 aynen valla bnm de kaynanamlar erken vs felan diyince cekindim yoksa çoktan hazırlamıştim bende allah yardımcımız olsun
Tontisannecik Neden hazırlamadınız? bu işin garantisi yok ki. Benim arkadaşım 27 haftalık erken doğum yaptı hiçbir kıyafeti bile yoktu bebeğin. Korkutmak istemem ama tedbirli olsan için de rahat eder. Benim çanta hazır ama hala içim rahat değil sanki bir şey eksik gibi geliyor hep
Aleynaabirke Firdescaner ben 32 de yikadm utuledim 34 de de hazirladm cantami besihini falan zaten 6 aylikken almistm ta. Koyafetlerinide 5 6 aylikken almistm bence hazirlansa iyi olur icin rahat olur gerçekten