Minasoykan Merhaba kızlar 27+2 olduk ilk gebelik ve Kasım 17 doğumum,kış bebeği olacağı için neler alınmalı bilenler yazsın lütfen 🙏🏻 💞
LeydiDaisy Minasoykan benmde aralık başı veya kasımın son haftası doğum ama tavsiyem uUn kollu zıbın alma onların üstüne bişi giydirilmiyo tekrar uzun kollu zor oluyo kısa kollu daha iyi olur bence bol bol da tulum öok rahat oluyo bebeği tutarkwn üstü başı kaymıyo ilk kızımı tulumlarla büyüttüm😅
Meral_63 Minasoykan benim prenses te ocakta doğacak baya soğuk kara kışta doğuracaz Şimdi alışveriş yapsam hayla hepsi yazlık 22 haftalık hamileyim biraz DAHA beklim DİYORUM bende ilk gebeliğim bide ne nasıl olacak bilmiyorum
dika Minasoykan uzun kollu zibinlar kusan bir bebek olursa mutlaka kıyafet fazla olsun inan ki çok lazım oluyor ben her 2 de 1 makina yıkıyordum reflü su vardı oğlumun çok zordu 🙄 Kışlık battaniye Oda termometresi Ağız mendili
mrvbsr @Minasoykan bildiğimiz gibi yenidoğan alışverişi yaptım benim de kızım kasım başı gibi doğacak inşallah ekstra olarak dışarda giydirmek için kalın peluş tulumlar aldım size de fikir olsun
Minasoykan mrvbsr çok teşekkür ederim bende tulum vs stokladım ama uzun kollu zıbın alıp almamakta kararsızdım kullanışlı olur mu diye
LeydiDaisy Minasoykan rica ederim bende başlamadm daha alışverişe 25+1’im 😊 tulumlarla başlıcam bide kuzenden gelenler falan var bi ayarlayıp başlamam lazm artk ağırlaştıkca zor oluyor 😊
LeydiDaisy Meral_63 30’dan sonra başlayabilirsin bence canm 😊 ya da toplu almıcaksan netten falan beğendiklerini yavaş yavaş almaya başla
LeydiDaisy Minasoykan bence de sizin de çok wc ihtiyacınız oluyor mu oğluşum makat duruşu şuan sürekli bi sidik torbamı tekmelemekle meşgül de kendileri😂 1 saati bulmuyor sürekli çiş hissiyatlıyım kaçırcam sanıyorum aslında o kdar da çok gelmiyo gittiğimde😂
Meral_63 Minasoykan o zaman da çok insan ağırlaşır diyorum vala o zamanlar hiç dışarı cikasim olmaz 🙂↕️
Minasoykan Meral_63 bende başlarda çok tembel gibiydim şimdi çok hareketliyim ağırlaşınca tam tersi olması lazımdı ama maşallah 😀😀
Meral_63 Minasoykan inşallah bende öyle olurum 22 haftalık hamileyim yerden kalkmak istemiyorum vala bide urfa sıcağını altında
Minasoykan LeydiDaisy aynı sizin gibiyim bende sürekli bi baskı hissediyorum ve wc çıkıyorum şimdi daha çok sıklaştı 😀😀
0Berfin0 LeydiDaisy aynı şeyi yaşıyorum ya benimki de makat duruş tuvaleti yapıp dışarı çıkıyorum bi tekme atıyor hop altıma yaptım yapacam 😂😂