Mervetepe ay hayırlı olsun ne güzel haber 😍 ben adet olmadım hala gunum geçti ağrım da yok gece ara ara kasik ağrım geldi gitti bel ağrım oluyor arada ama şimdi hıc yok bu sabah test yaptım hiç bişey çıkmadi 🙏🙏 idrarim çok koyu baya su içmeme rağmen şüphelendim ama sanırım bebek yok 😑 adet olacaksam bir an önce olup önümüzdeki ayı değerlendirmek istiyorum 😔 bana da dua edermisin lutfennnn canımm 😘😘