busraapy01 1 yaş ek gıda süreci nasıl gidiyor kızlar normalde diş cıkarma sürecinden sonra yeni yeni baslamıştı kızım yemeye suan 1 yaş aşısı oldu dün aşırı huysuz ve iştahsız sadece mama içiyor