Gurlers son karar tabiki sizin ama beklenir yani 2 haftanız var daha kendiliğinden gelir diye düşünüyorum çünkü açılmanızda sancınızda var sonuçta. Doktorun bu dönemde 1 hafta olmaması kötü, bu zamana kadar kontrolünüzü yapan doktorla doğum yapmak ister herkes sonuçta. Bilemedim ya açıkcası ben olsam beklerdim normal doğum olması için ama dediğim gibi karar tabiki size ait