Tontisinannesi Bir kızım var ismi Ela 2.kızıma isim bulamıyorum arkadaşlar lütfen yardım edin, uyumlu olması önceliğim ama diğer fikirlere de açığım, kısa sade söylemesi kolay ve kulağa hoş gelen isim arıyorum….
Zge12 Tontisinannesi ilk kızımın ismi talya 30. Haftaya kadar isim bulamadık uyumlu isim arıyordum başta bulduklarımıda hep bi şey bulundu isimlerden soğudum hep sonra eşim kardelen olsun mu dedi o an içim o isme ısındı kardelen koyucaz nasipse
Fspgmb Kısa olması önceliğim demişsiniz o yüzden Nur-Eda-Leyla-Ece-Nisa-Sena-Nil-Alya gibi olabilir bence
Tontisinannesi Fspgmb hepsi de güzel isimler ece diyorum sonra alya diyorum çok konuyor diye veya düşününce vazgeçiyorum
Fspgmb Tontisinannesi Kız bebeğe isim bulmak gerçekten zor bende son haftalarımdayım kızıma isim bulurken cok zorlandık yani 3.kez değiştirdik ismini şuan Zümrada karar kıldık kesin olarak. İsmi söyleyince hangisi içinizde o hissiyatı veriyosa onu seçin 🌸
Fspgmb Tontisinannesi Açıkcası ben bu yeni isimleri pek sevmiyorum çünkü hem çok bilindik hemde biraz tuhaf geliyor. Begüm ismini beğeniyorum hatta begüm koyucaktık bizde ismini sonra bi türlü ben alışamadım zümra daha güzel gelmişti değiştirdik 😂. Begüm-Zeynep-Betül-Büşra-Beyza-Gökçe(buda bilindik ama çok güzel bence)-Sıla-İlayda(bu ismide çoook beğeniyorum bende kötü bi anısı var diye koyamadım yoksa kesin ilayda koyardım)-Aslı vs vs
Tontisinannesi Fspgmb inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim, bence de çok zor isim bulmak
Tontisinannesi Seymatrkay sena ece alya var kafamda ama sürekli bişey buluyor çevremdekiler vazgeçiyorum
Tontisinannesi Zge12 adıyla yaşasınlar sağlıklı günlere inşallah, ben de öyle 2-3 isim arasında gidip geliyorum ece alya sena gibi sonra çevremdekiler soğutuyor
rbiaabll Zge12 Talya ismini ben de çok beğeniyorum. Adıyla yaşasın kızınız. İsim karakteri, huylu etkiler derler. Kızınızın huyu suyu nasıldır acaba 🙂 ilk kızım inanılmaz inatçı isminin etkisi olduğunu düşünüyorum ben. Talyalar nasıldır acaba merak ettim
orgunaryus Tontisinannesi evet ya bana da oldu bu. Ben de ipek düşünüyorum ama söyleyince bi begenmemeler bir şey bulmalar felan… Başka da kimseye söylemeyi düşünmüyorum artık doğana kadar.(Dilimi tutabilirsem!) Başka isim de içime sinmedi bir türlü
Zge12 Tontisinannesi amin kuzum cümlemizin inşallah 🤲🏻 en iyisi kimseye bişey demeden koymak kuzum yoksa gerçekten herkes her şeye bi kulp buluyo
Fspgmb Tontisinannesi Kısacası ennn iyisi kendiniz karar vermek ve etrafınızdakilere öyle söylemeniz. Bende burada isim konusu açtım fikir almak için mesela ama yapılan yorumlar hep daha çok kafamı karıştırdı. En son zümrada karar kıldıktan sonra etrafımızdakilere söyledik kaynanam beğenmedi mesela burun kıvırdı resmen ama bu benim daha çok hoşuma gitti yalan yok😂😂😂. Siz karar verin ve öyle etrafınıza söyleyin burayada çok danışmayın derim çok kafa karışıklıgına sebep oluyor sizin begendiğinizi 1 kişi beğenir 10 kişi beğenmez mesela herkesin zevki farklı doğal olarak 🤷🏻♀️❤️
Zge12 Tontisinannesi evet bide şöyle bişey oldu bende ilk kızımın ismi talya olunca dünyanın en güzel ismi talya gibi geldiği için ikinci kızıma sanki ne koyarsam koyayım talya ismi sanki daha ön planda kalıyo gibi bi psikolojiye girmiştim 😀
Tontisinannesi 3bebekliannee âla çok değişik bi isimmiş anlamı ne? erva ve nisa da yakın çevremde çok onu da elemiştim tüm güzel isimleri koymuşlar 😂
Tontisinannesi Zge12 bende de ela da oluyor o duygu şimdi ne koyarsam koyuyum sanki ela kadar güzel olmayacak gibi geliyor tek bende yokmuş demek ki