DlstM sen dinleme bence kimseyi ben öğrendiğimden beri alıyorum o kadar eksik varki anca biticek şimdi 21 haftalık olduk ama 12 haftalıkken arabamizi ve ufak beşiğimizi aldık kimseyi dinlemedim kafamda rahat şimdi onları eledik büyük beşigi kaldı kıyafetleride tamam bakım setinide aldım çogu şey bitti hem son aylar zaten ağırlasicaz iyi hissederken tamamlamak lazım