yourpariah kızlar ben son adet tarihime göre hesap yaptım uygulamada da 6+2 gözüküyorum ama bugün doktor kontrolüm vardı embriyo falan gözüktü doktor 6+5 dedi neye göre hesaplanıyor soramadım da kafam karıstı bilgisi olan var mı
melisaemirhan yourpariah son adet tarihime göre bende 9+5im ama ultrasonda 10+2 dedi doktorum kafanın karışmasına gerek yok haftasına göre gayet normal ise ve geriden gelmiyorsa her şey yolundadır oynama oluyormuş ultrason üzerinde zaten😊
heidegirl yourpariah o uzunluk hangi haftaya denk geliyorsa onu söylerler canım ama bazen erken döllenme geç döllenme yada ailenin vücut yapısına göre bazı bebekler önde bazıları geride olabiliyor
Bebegimgeliyor10 yourpariah benimde aynı oldu canım normalde 5+3 olmama rağmen 6+1 çıktım kese boyuda 12 mm dedi yolku gördü ama bebek için haftaya çağırdı bende neden öyle çıktı sormadım herşey güzel deyince ☺️
evlat_nimeti Benim dr da sat i degistirmisti 11 ocak gercek sat im ama doktor 17 Ocak yazdı ve suan tum kontroller her sey doktorun yazdigi sat a gore takip ediliyor