Kızlar ben doğumdan sonra iyice zayıfladım.
Epey kilo verdim. Yüzüm çok çöktü. Burnum iyice ön plana çıktı. Hem düşük hem kemerli oldu. Yüzüm topluyken bu kadar rahatsız olmuyordum. Stres ve üzüntü kaynaklı zayıfladım. Eşim ile ilgili problemlerim var ve radikal kararlar aldım. Yolun bundan sonrasında sadece kendimi ve evladımı düşünmeye karar verdim. Burun estetiği olursam bunun beni mutlu edeceğini düşündüm. Doktor arayışındayım ama fiyatlar aşırı pahalı. Şaşırmış durumdayım. 50 binden fazla bütçem yok. Uygun fiyatlı İyi bir doktor arayışındayım. Bana burada yardımcı olabilecek tavsiyede bulunabilecek birileri var mıdır? Lütfen yardımcı olur musunuz?