4564 Arkadaşlar merhaba Manisa şehir hastanesinde memnun kaldığınız doktor var mı . Gülhan hanıma randevu aldım henüz gitmedim . Merkez efendife iyi doktor buldum aslında ama oradaki cihazlar eski olduğu için şehir hastanesine geçmeyi düşünüyorum
lleylaa45 4564 serdar Erman ve özde Sakarya hem ilgili hem istediğin gibi soru sorabilirsunuz rahatça. Samimiler
sanane00 4564 merhaba muayne oldudunzmu cihazlari özel hastane cihazı gibimi biliyor mjsunuz bende salihli devlet hastanesine gidiyorum cihazlar çok kötü
seymanuurr sanane00 benim doğumumda kendisi Turgutlu devlet hastanesin de başhekimlik yapıyordu. Sezeryan olmuştum son haftalarım riskliydi ama eli ve dikişi çok mükemmeldi hiç iz yok hâlâ kendisi ile görüşürüm çok memnundum kendisinden
4564 sanane00 Merkezefendi cihazları kötü. Şehir hastanesine daha gitmedim . Özelden devam ediyorum şimdilik. Ama duyduğuma göre şehir hastanesininkilerde iyi değilmiş
Busyusad sanane00 Benim doktorum oğuzcan Çorlu ultrason kağıdı her muayenede veriyor ama takip defteri verilmedi bilgim yok
Busyusad 4564 ben 2 doktor değiştirdim en son şu an takipli olduğumuz oğuzcan Çorlu doktor gerçekten iyi ve ilgili soru sorabiliyorsunuz gayet güzel cevaplıyor eşi kabul ediyor yanınızda veultrason her muayenede veriyor
4564 tubaa521 Grandmedical Hakan Çelik memnunum fakat şehir hastanesinde doğum düşünüyorum o yüzden doktor bulamam gerekiyor
tubaa521 4564 bende hakan çeliğe düşünüyorum doğum için devletten biraz korkuyorum açıkçası özelde de fiyatlar biraz yüksek ama bakalım hangisi nasipse
4564 mucizemizibekliyoruzz evet 1kez muayene oldum iyiydi yani tam bilemedim ama sanırım bundan sonra onda devam edeceğim uzun süreli doktormuş umarım iyidir