Vatdifak Aslında yaptırmayacaktım ama eve hastaneye gelenlere bir şeyler tutmak lazım. Doğuma 1 aydan az kaldı. Nereye yaptırabilirim? Trendyol kakao agaci nasıldır?
Smyye1B Vatdifak Ben Kakaoagacinin kendi sayfasından satın aldım ordan daha uyguna geldi. Tadı güzel lezzetli doğuma 8gunum kaldı serin yerde muhafaza ettim.