Cakalllsebahat-0 ben de hep minyon bir tipimdir, 3-5 kilo harici bir oynama olmazdı kilomda hiç, şu an 8 kilo aldım, ödemim yok sadece karnım büyüdü. Kilo almamak sağlıksız diye biliyorum o yüzden yazdım. Çok şükür bebeğiniz sağlıklıymış ama kendi sağlığınız da önemli tabi gebelikte.