Bende 7 haftalık olarak hesaplayıp gitmiştim ama doktor 5+5 olduğumu söyledi kesede bebekte vardı aslında ama kalp atışını duyamadığımız için tabii korktum geç döllenme olabileceğini söyleyip 1 hafta sonra gel dedi tekrar gittiğimde bebekte kesede gayet güzeldi kalp atışını da duydum rabbim isteyen herkese nasip etsin vakti geldiğinde de bize kavuştursunnn amiin❤️