Cigdm canım benim doktorum daha önce orda çalışmış hatta kadın doğum bölümünü o kurmuş daha sonra kendine muayene açmış . Medicabil ve pembe mavide doğum yaptırıyor . Doktorum Zuhal Öder Saylık. Benim arkadaşım 2019 da ve 2024 te doğum yaptı o hastane ve doktorda . Çok memnun kaldığını söyledi. Ben 30 haftalık hamileyim bu zaman kadar doktorla alakalı bir problemim olmadı ama hastaneye hiç gitmedim o yüzden dışarıdan bi görüş almak istiyorum🥰