Rojdiyebiri Bu ay herkesin mi adeti gecikti geç adet olan var mı benim 2 gündür gecikti ama test yapmaktan bıktım açıkcası çevremden bi kaç kişinin gecikmesi oldu sizde de var mı hava değişikliğinden mi acaba
nerm629_ Rojdiyebiri benimde bu ay gecikme değilde erken olmuştum geçen temmuzun 19unda adet olmuştum bu ay 15 agustos adet oldum erken yani niye öyle oldu anlamadım heralde mevsim geçişlerindenmi bilemedim🙃
Cicegimmmm Bugün gecikmemin 5.gunu test yapiyom negatif acile gittim kan vermeye biz almiyoruz dedi beya bakilmiyor yolladi hala olmadim pcos var bide cuma doktora randevu aldim ona gidicem
Rojdiyebiri Cicegimmmm Ben bugün de adet olmadım 2 gün gecikme oldu sabaha kadar olmazsam test yapacağım
Cicegimmmm Yap canim benim bugun 6.gun oluyo pcos var yumurtlma gunumu de bilmiyorum gec dollenmemidir nedir deliricem