nesey34 ben özele gittim ilk gebeliğimde. Şimdi fiyatlar uçmuş. Doktorumdan ve özelden asla ayrılmazdım. Arı gibi bi hastane içinde heryere koşuyor ve hep şen şakrak hep kız kardeşim der şaka yapar. Ilk 3de bir doktordu cok bilgiliydi demisti ki bu bebek sağlıklı hic testlere para verme. Baska olsa soyler mi adam para kazancak. Bide şey diyordu sen bana böyle güzel yemekler yaparsan ( laf arasında yemeği seven biri oldugunu ogrenmistim ben içimden geliyordu götürüyordum. Cinsiyet belli olurken kız olursa sen, erkek olursa annen sarma sarcak bana demisti) ben bu bebeği çıkarır sana sevdirir geri yerine koyarım he emel kiz kardeşim derdi gülerdi ve hep ultrasondan burnuna kurban oldugum diye severdi bebegi. Kapida görürdüm hocam sen bana şu gün gel dedin ama isim vardı burda geldim dedim sen yabancı mısın ya dedi tuttu elimden aldı odaya. Dogumda annem yanimdaydi bisey sordu kendisi için gel bakalim sana hemen dedi. Beni veya tülayı gördün mü gir kolumuza gir içeri derdi. Özel ya ucret ödememek için. Detayli ultrasonu kendi yapti ucret almadi daha neler neler ama işte malum fiyatlar artinca sağlık olsun da yeter ki artik doktoru da kötü olsa cekiyorsun :D