nesey34 şöyle canım mesela benim beta 12 binlere kadar çıkmıştı kese güzeldi çok iyi yere tutunmustu 7 haftalık falandim sonra bebek hala görünmedi boş ihtimalinden bahsetti ama beklicez geç döllenme olabilir dedi bu aşamada kan ver sen dedi bende verdim 10 bine düşmus tabi bende umut bitmeye başladı doktorun dediği olacak diye ama doktorum bekleyelim dedi beta 7 bine düştü 9 haftalık oldum kese boyu 7 haftada kalmış gelişmemiş ve bozulmaya başlamış o yüzden boş tanısı kondu oylelille düşük yaptım canım ama sen daha 5 haftalıksin böyle şeyler düşünme sakın çok erken daha kese anca büyüyecek 💗