AdaKaranfili nerm629_ sonra devam etmedinmi? Ben bugün tekrar basliycam.yumurtlama gününe +çatlamaya kadar. Öncesinde adet bitince 5.7.9 günlerde oldu
nerm629_ AdaKaranfili yok canım eşim şehir dışına gitmek zorunda kaldı iki gün değerlendirdim sadece ilk gebeligimdede adet bitimi sonrasi hamile kalmıştım tek seferde oldu yaa
nerm629_ AdaKaranfili bugün iliskiden bu yana sayarsam 8 .gün oldu pazar günü awox la deniycem bakalım bagzi kişiler erken ogreniyomus adet tarihi gelmeden geç dollenme olmadıysa 12.gun test yapicam yanii migde bulantim bel ağrım bide akintim var beyaz
AdaKaranfili nerm629_ ya inşallah bu seferde kalırsın.Allah gönlüne göre versin. Benim eşimde 3 günlük gitmişdi. Bu gece dönüyor inşallah. Hafta sonuna kadar bakalım.gerisi Allah’a kalmış. İnşallah gönlümüze göre verir Rabbim 🤲
AdaKaranfili nerm629_ hayırlısı canım. Gönlünce olsun hersey. Bende 2-3 gündür akintida kırmızı leke gibi geliyor. Acaba neden. Öncesinde böyle bişey olmamışdı bende. İlk seferdir başıma geliyor
AdaKaranfili nerm629_ ne çabuk.daha adetimin 10-11 ve 12 günleride oldu.. Ne çabuk tuttu da yerləşdi.cok gülerim oyleyle😂 basima asla böyle bsiey gelmedi oncesinde
nerm629_ AdaKaranfili olur niye olmasın en gec 12 gün oluyo İnternetten araştır kan testi de iliskiden 8 gün sonra yapılıyormuş
AdaKaranfili nerm629_ daha yumurtlama zamanım gelmediki benim .cumartesi olacak. Adet bitiminde ben hiç hamile kalmadım. Biliyorum kendimi. Daha şeffaf akıntım bugün başladı.sol tarafım ağrıyor bazen
nerm629_ Ftmn123- İnternetten araştırdım iliskiden 8 10 gün sonra kan testiyle belli olurmuş eğer geç dollenme olmasa