rosalii 10 taneden fazla kadın dopum doktoru tanışıklığım olmuştu hamilelik öncesi.
Hamilelikte ve doğumda hastane doktoru olmasının artısı çok oluyor. Hastanenin herhangi bir duruma karşı yoğun bakımı olması önemli şeyler. Birde psikolojinizi bozan doktorlar olabiliyor. Kısıtlayan çok yasak koyan bunlar stres yapabiliyor. Ben tüm bunlarla birlikte karar vermiştim.
Siz deneyin bence memnun kalırsınız mustafa hocamdan🙏☺️