sultanserkan66 Merhaba arkadaşlar ben adetimin 3. Günü doktora gittim bebek ıstıoz dıe klomen verdı ve hergun sabah oyle aksam kullanıorum ıkı kutu bıtırıp gıdcem ama hıc daha once kullanan varmı nası ılerlıo sonuç aydınlatırmısınız ve kasıklarımda da baskı ve agrı var
Tazeanne56 sultanserkan66 ben geçen ay kimyasal yaşadım canım bu ay ilk defa klomen kullandım senin gibi günde üç kere aldım sat 31 temmuz bugünlerde regl olmam lazım pazartesi kontrolüm var haber alırsam söylerim sana
Eliz135 sultanserkan66 bende bu ay adetin 3. Günü gittim canım. Bende pco var yumurtalar büyümüyor dedi. Bana da klomen verdi bir kutu sabah akşam içtim. Doktorun dediği gün kontrole gittim. Sol tarafta iki yumurta büyümüş dedi. Çatlatma iğnesi verdi ve değerlendirmem gereken günleri söyledi. Çatlama iğnesini dün akşam yaptım inşallah olur 🤲🏼
Kelebekkkk34 sultanserkan66 2 kutu olduğundan emin misin canım normalde 5 gün kullanılıyo o da 1 kutu yapıyo ve sabah akşam kullanılıyo öğleni ilk defa duydum
Tazeanne56 sultanserkan66 inşallah bu arada ben 2 kutuyu bitirdikten sonra 14. Gün kontrole gittim 3 yumurta gelişmisti doktor çatlamak üzere dedi ve iğne vermedi bu arada
devriminmujdesi Bende adetin 7.günü gittim doktora klomen verdi 5 gün boyunca sabah akşam içtim doktora gittim doktor hiçbir işe yaramamış yumurtaların büyümemiş dedi ve geri yolladı.Yumurtalarım büyümüş olsaydı ilişki için günler tavsiye edecekti.Ama klomen fayda etmedi hiç yumurtlama görmedi.Yumurtlama olmadığı için de hiçbir kasık ağrısı vs yaşamadım.Ama ondan bir hafta sonra kendim ovülasyon testleriye gün gün yumurtlama takibimi yapıp ayın 20sinde pik gördüm ve değerlendirdik.
sultanserkan66 Kelebekkkk34 benm eşimin işi geregı yanımda cok kalamıo gunu az kaldı gıdıcek o yuzden ıkı kutu yazdı doktor ıkısınıde bıtır dedı
sultanserkan66  bu arada kızlar ben dın aksam test yaptım tek cıkınca acıkcasu cok bakmadım sabah bakınca boyleydı neden acaba
Melisssa3 Temmuz ayında klomenle yumurtalarımk geliştirip çatlatma iğnesi yapmıştın ondan sonraki 3-4 günü değerlendirdik ve şuan 7+2 haftalık hamileyim sağlıkla kavuşalım inşallah sizlerede nasip olsun 🙏🏻🥰
e_kardelenn Melisssa3 merhabalar, daha önce hiç kimyasal gebelik geçirdiniz mi, klomen kullanınca kaç yumurta oluşmuştu acaba, bende bekliyorum 1-3 Eylül bat daha test yapmadım, 16 Ağustos iğne vuruldum
Lovebaby27 Melisssa3 ayyy maşallah bende yaptırdım daha önce görmemiştim hiç Allahım sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻