Taha06 Kızlar günaydın reglim 15 gün gecikti evde farklı markalar ile farklı günlerde test yaptım hep silik çizgi çıktı dün sağlık ocağına kan verdim negatif çıktı başına böyle birşey gelip hamile olan var mı ne oluyor anlayamadım görsel ekleyemedim