elif457_ merhaba kızlar ben 13 haftalık hamileyim ikili test verdiğim gün 35 yaşa girdim test sonucum çıktı papp-A. 2.17 serbest beta HCG ise 8.43 sormak istediğim ilk değer normal Aralık’ta iken beta HCG yaştan dolayı mı yüksek cıkmıştır
_illaedep elif457_ merhaba sonuca nerden baktınız ben e nabızdan baktım bir şey anlamadım 😔İnşallah sonuçlarımız güzeldir 🤲
elif457_ e nabızdan baktım pazartesi günü verdim tahlili zaten yaştan dolayı belli bi risk olusuyormus da keşke yaptırmasa mıydım daha cok stres oldum ense kalınlığı normaldi ve nazal kemik görüldü yazıyordu Dr da gayet sağlıklı dedi
Ayfersalih28 elif457_ o zaman niye sıkıntı ediyorsun ki doktor iyi demis ,kafana takma Kotu sey olsa doktor derdi..
anonim51 Busraaaakkk sizden kan alıyorlar sonuç 10_15 gün içinde çıkıyor bende yeni vermiştim sonuç temiz çıktı şükür inşallah sizinkide temiz çıkar
elif457_ anonim51 amin inşallah bi düşüğüm olmuştu bunu da isteyerek oldu o yüzden sanırım biraz paniğim
Ayfersalih28 elif457_ strese girme her sey güzel olacak sağlıklı ilerleyecek içini ferah tut Aklını karıştırma araştırıp ta 😍🤲🏻