Bugün ultrason a girdim rahim kalınlığı 8 mm diyordu gebelik olabilir mi 🥹
Benimadimanne ya gebelik yada adet yakın diye inşallah gebeliktir
Ust
Bat 1 eylul
Mavilim123 Gebelik yok maalesef 🙁
Benimadimanne gününü bekle Allah tan ümit kesilmez elbet birgün olur
Mavilim123 İnşaAllah 🥹🥹🥹