Gebelik bilinmeden önce kullanılan ilaçlarda “ya hep ya hiç “ kuralı olur dendi bana ben de ağır 2 tane mide ilacı içiyordum. Çocukk etkilenir gebelik devam etmez, çocuk hiç etkilenmez gebelik devam eder. Bu durumda genelde bir şey olduysa 7.haftaya kadar kayıp bekleriz nadiren süre uzar dediler bana. 15 oldum şükür, Fetal DNA yaptırdım o da temiz geldi, sağlıklı bir kızım var şimdilik, hepsi sağlıkla gelsin. Stres en kötü şey bebek için siz sakin kalmaya çalışın 🙏