meralima Ben doğum yaptığım akşam eşimin refakatçi kalmasını istiyorum. Hangi hastanede bu uygulama var. Seyfi Demirsoy ve yeşilyurtta bayan refakatçiye izin veriliyor diye biliyorum. Öneri yapabilirseniz çok mutlu olurum
Huzurunsesi3 meralima bende Seyfi demirsoyda doğum yaptım rabiki eşime izin vermediler sormadım bile çünkü odada 2 kişi kalıyorsun öteki kadın refakatçi ragatsiz olur devlette böyle bosey varsa güzel olur ben duymadım
Huzurunsesi3 meralima hayır 2 zeseryanda ölüyordum diri diri uyuşmadan kestiler o yırtılma anıni o acıyı unutamıyorum durun hissediyorum diye bağırdım biraz daha devam edip durdular taam biraz daha narkoz dediler bayılmışım
Huzurunsesi3 meralima qma bugün bir kadın bana dediki 2 sezryan oldum çok eli hafif çok memnunum dedi kişiden kişiye değişiyor
Zynp045 Mrb Tepecik ek bina yani eski şifa olarak geçiyor 33 haftalık gebeyim doğum için bilgi verirken odaların Tek kişilik olduğunu ve dilersen eşinin yanında kalabileceğini söylediler erkek kısıtlaması yokmuş ama yanlizca tek kişi kalabilirmis.