Dün ağrım vardı acile gittim her şey iyi dedi geldik bu gün uyandım ağrı ve açık pembe kan geldi direk kendi doktoruma gittim ( doktorum bu gün izinden geldi ) gittim baktı ve hematom varmış rahim altında düşük riskine sebep ola bilirmiş ilaç falan yazdı aranızda bu durumu yaşayan oldu mu kızlar allah korusun bebeği düşen ve ya hamileliği devam eden lütfen yanıt verin aynısı olanlar çok korkuyorum😐