tubablgl Nurhavvaa bende merak ediyorum bir türlü bulamadım bu doktor ile ilgili net bilgi Google yorumları çok iyi siz gittiniz mi buraya yazdıktan sonra
Nurhavvaa tubablgl tubablgl evet ben gittim doktordan memnun kaldım güzel ilgilendi önümüzdeki cumartesi tekrar randevum var gebelik takibi için devam etmeyi düşünüyorum
Nurhavvaa tubablgl Tek sıkıntı tam randevu saatinde muayene olamıyorsunuz yarım saat bekledik hastanede tek kadın doğumcu olduğu için sanırım
tubablgl Nurhavvaa anladım çok teşekkür ederim bende randevu alıp bir gideyim öyleyse 72 gün kadar kaldı Allahın izniyle o yüzden bir an önce görüp emin olmam gerekiyor çok teşekkür ederim 🥰