Herkese merhabalar 17.08 da test yapmıştım pozitif çıktı ve dün doktor randevum vardı alttan kamerayla baktı 7 haftalık 1 günlük hamilesin dedi kalp atışını dinledim çok güzeldi ilk çocuğum olcağı içni ayrı heyecanlıyım ara ara sancılarım oluyor neden oluyor sizce?