Benim aşırı bulantım vardı adını hatırlamıyorum bır ılac kullandım tansıyonumu dusunuyordu . Prılam kullandım hamılelıgımın son gunune kadar cok ıyı gelmiştı gece yatarken 1 tane içiyordum . Doktorunuza sorun sanırım günlük dozunu artırabılıyordunuz bulantınızın yogunluguna gore .