Dileeek- Benim gibi gebelikte kan sulandırıcı oksapar iğne kullanan var mı kaçıncı haftada başladınız ya da kaçıncı haftada bitirdiniz biraz yazarsanız çok sevinirim kızlar
Bebegimgeliyor10 Dileeek- canım bende şuan adete göre 6+2 yım 5+3 de gitmiştim keseyi gördük o günden beri kullanıyorum pazartesi randevum ne zamana kadar kullanacağımı soracağım kan pıhtılaşması var bende
yasarceyda12 Dileeek- doğuma 1 gün kala kalaya kadar vurulabiliyorsun ben sezeryan olmuştum cuma sabah ameliyata girdim en son çarşamba akşam vurmuştum
Bilgenim Dileeek- 20 haftalık gebeyim öğrendiğimizden beri her gün bir adet göbekten kullanıyorum bir de ecopirin aspirin
Bilgenim Dileeek- doğuma kadar devam edeceğiz daha önce iki gebelikte de kan pıhtılaşmasına bağlı kalp durması yaşanmıştı. Şu an her şey yolunda kullanmak beni rahatlatıyor
yasarceyda12 Dileeek- benim tansiyon ve damar direncim vardı canım ondan her gün vuruldum şu an tekrar hamileyim kan sulandırıcı iğne ve kan sulandırıcı hap beraber kullanıyorum hergün hapı 35-36da kesicez ama iğne son 1-2 gün kesicez dedi doktkrum sezeryan olucam zaten diğeride sezeryandı
Deniz_92h Bana kan sulandırıcı verdi enox gen testi oldum değerlerin normal ama her ihtimale karşı vericem dedi hamilelik boyunca kullancan dedi 2kayıp yaşadım kalp atışını duyamamştım şimdi yarn kalp atışı için gidicem inşallah hayırlı haberler alırım
Dileeek- Deniz_92h bende iki kayıp yaşadım o yüzden doktor oksapar igne verdi sizde Allah’ın izniyle inşallah güzel haberler alırsınız
Dileeek- Bilgenim bende iki kayıp yasadım heterozigot çıktı sizde de öyle miydi bende öğrendiğimden beri kullanıyorum sağlıkla kolaylıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Allahım
visnelicheescake Dileeek- Canım ben 4+6′da kesemi görür görmez kan sulandırıcı iğneye başladım 4 binlik şu an 8+5′im ne zaman bırakacağımız belli değil onu doğum anında doktor belirliyor büyük ihtimalle İnşallah bu günlerde geçecek
seynepon Biir tane kaybım var pıhtılaşma çıktı tedbir amaçlı coraspirin içiyordum 2 gün önce transfer oldum o günden sonra hergün vurmamı istediler
236123 Dileeek- gen bozukluğu olduğu için keseyi görünce başladık direk doğuma kadar ve doğumdan sonra 40 gün yaptırdı doktorum sonrasında coraspirin kullanmaya başlıyorum
236123 Dileeek- pıhtılaşma meyilin var denildi tedbir amaçlı 40 gün vuruldum daha sonra hematolojide yapılan tahlil sonrası coraspirine döndüm
Fuunndaaa Bende sabah akşam oksapar kullanıyordum, doktorumda genetik sonuçlar sonrası 12. Haftada oksaparı keseceğimizi sadece coraspin ile devam edeceğimizi söyledi