Kızlar 1 senelik evliyim çocuğum olmuyor ama bu ay çok farklı hissediyorum kendimi kasıklarımda ağrı var adet olcakmışım gibi ama halen henüz adet olmadım gecikti önceki aya göre ama adetlerimde çok aşırı düzenli değil zaten adetimden önce test yaptım yaptığım an test böyle oldu bekleme süresi veya kuruma çizgisi falan değil eminim ama hastaneye gidip negatif denilmesinden okadar korkuyorumki gitmek istemiyorum sizce nedir ?
