Zero93 Merhaba. Benim de rahim ağzı uzunluğumu ölçmek için vajinal muayene yapıyorlar. 27+1’deyim. Erken doğum olmasından endişe ediyoruz hatta. Ama doğumu tetikliyor olsa doktorlar böyle bir riski göze almazlar bence. O yüzden doktorlarınıza güvenin bence. Evet biraz rahatsız edici ama her şey bebeklerimizin iyiliği için.