pervvvvin 2 kere yaşadım ilkinde kalp atışını duyduk eve geldim kanamam oldu sonra tekrar gittim kalp atışı vardı ama yavaştı o gün durmus 2 gün önce öğrendim, ikincisinde ne kanamam ne ağrım ne sızım hiçbir şey olmadı 6 haftalıkken gelişimi durmuş hiç kalp atışı dinleyemedik o bir operasyon gibi oldu benim için her gebelik farklı işte