pervvvvin Boş gebelik veya kalp durması yaşayanlar belirtileriniz ne durumdaydı baştan beri belirtiniz var mıydı veya bir anda mı kesildi yaşayanlar cevaplayabilir mi
endlesslove1 pervvvvin boş gebeliği bilmiyorum ama kalp durması hiçbir belirti vermiyor ben kontrole gittiğimde öğrenmiştim belirti dediğiniz kusma falansa onu ben en başından beri yaşıyordum hatta kaybımdan sonra da 1 gün boyunca yine kustum
endlesslove1 pervvvvin boş gebeliği bilmiyorum ama kalp durması hiçbir belirti vermiyor ben kontrole gittiğimde öğrenmiştim belirti dediğiniz kusma falansa onu ben en başından beri yaşıyordum hatta kaybımdan sonra da 1 gün boyunca yine kustum
meryem4152 pervvvvin kalp durmasında belirti olarak benim hamileliğimde midem hiç bulanmamıştı son zamanlarda midem bulanmaya başlamıştı kontrole gittiğimde de kalbinin durduğunu öğrendim kürtaj olmuştum
pervvvvin meryem4152 çok geçmiş olsun benimde hiç belirtim yok yarın kalp atışı için tekrar gideceğim 😞
alielifasaf Kalp durması hiç bi belirti vermedi bende kontrole gittiğimde öğrendim. 8 haftalıktı 6. Haftada kalbi durmuştu. Kürtaj oldum
alielifasaf pervvvvin evet ama benim genel olarak sadece adet ağrım olur bulantım kusmam olmaz. Hiç bi belirti yoktu. İkinci gebeliğim di bi oğlum var. Kürtajdan sonra şuan 26 haftalık hamileyim
endlesslove1 ylnydgd belli değil patoloji temiz çıktı gayet iyi gidiyordu her şey yolundaydı eşimle genetik test verdik pıhtılaşmadan şüpheleniyorum