isimsiz19 nazzmomyy benimde var karın kasık ve bel ağrım çok şükür leke falan yok benide korkutuyor bu durum normal diyorlar her an oluyor
ylnydgd Ağrılar normal 12 ye kadar devam edecek en az. Sonrasında da ara ara oluyor. Bebek yerleşiyor, rahim büyüyor 15 oldum benim de ara ara hala var. Kanama lekelenme olmadıkça korkmana gerek yok