Merhaba 2. Bebek istiyoruz. Ben kadın doğumda eşimde Üroloji de vermesi gereken tüm testleri verdi ve ikimizinkide temiz çıktı. Ovulasyon takipli ilişki yaşıyorum fakat 4 aydır olmuyor. Hazirandan beri deniyoruz. Neden olmuyor ki testlerimiz de temizdi. Negatif görmek ümidimi yitirmeme sebep oluyor çok üzülüyorum hiç olmayacak diye korkuyorum. Neden olmuyor ki, kaçıncı ayda gebe kaldınız? Düzenli ilişki de yaşıyoruz sağlıklı besleniyoruz her şeye dikkat ediylrjz folik asitte kullanıyorum