Tuanakaran [silindi] 1 gün gecikti düne kadar idrar testim negatifti cumartesi kan da negatif ti bugün silik çizgi çıktı kan vericem 12 de
meteniinannesi [silindi] 3 haftalık öğrendim, normalde adetim hiç şaşmaz ama iki gün gecikti hemen test yaptım testi daha yaparken ikinci çizgi oluşmaya başladı beklemeden dedim hamileyim aaaa😂
[silindi] İlk gebeliğim kürtajla sonuçlandı, ikinci kimyasal. Şu anda ikisinde de yaşadığım belirtileri yaşıyorum. 3+4 te öğrenmiştim ikisini de 60 betalarla. Şimdi 3+0. Ama acaba diyorum. Daha test vs yapmadım zaten çok erken