abc135_ daha dusuk öğrenenler de var canm bende 127 ile öğrendim banada öyle demişti ikinci kanı verdimde progesteron hormonuda yükselmeye başlayınca tamam şimdi gebelik diyebilirim demisti.bazi doktorlar o kadar tuafki 12 hafta altına bile olumlu bakmıyorlar.seninde önemli olan artış olması 2 sonra tekrarla belli olur sağlıcakla ilerlesin inşallah