Kızlar ilk 5-8 hafta arası bulantım vardı şükür kusmam yoktu sonra 12. Haftaya kadar neredeyse bulantılarım durdu diyebilirim ama 12. Haftadan 13+3 teyim şimdiye kadar bulantı kusma çok şiddetli bunu yaşayan var mı ? Genelde böyle olursa doğuma dek sürer diyorlar işe başlayacağım nasıl olacak bilmiyorum