Arkadaşlar ben normalde kolay kolay kusan biri değilim, bu sabah bir anda mide bulantım başladı açım ondandır dedim ekmek arası peynir yedim hemen arkasından mide bulantım arttı ve kusmaya başladım ve kusarken kanda geldi, öyle bir iki damla değil hissedilecek görülecek şekilde. Çokta zorlamadım boğazım vs tahriş olmadı. Reflüm var. 2 çocuğum daha var hastaneye gitmek için eşimi bekliyorum fakat başına gelen oldu mu hiç?