Kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilkinde de çalıştım ama sanki bilgiler sıfırlanmış gibi tarihleri netleştiremiyorum😥 30 ocak sat hesaplarıma göre 11 eylül 32. Haftaya denk geliyor ama çalışabilir alıp 3 ekim cuma günü çalışamaz almayı düşünüyorum. 3 ekimden sonra üstüne 16 hafta ekleyip ücretli iznimiz oluyor değil mi