Bbsra 😂😂
Canım hiiiç kafana takma geçen sene bende düşük yaptım kalp atışını fln duymuştuk
Hatta
Sonra kalbi durdu
3 ay doktor yapmayın dedi 3 ayda ben istemedim sonrada istememe rağmen olmadı tam bir yıl olmadı bebek
Şimdi oldu iyikide aradan bir yıl geçmiş çünkü anca topladım kendimi
Veeeee 39+2haftalığım bugüne kadar canımın çektiği herşeyi yedim abur cubur olsun nar kivi balık ciğer mantar 😅
Bebeğim gayet sağlıklı ve çok hareketli herşey Allah ın taktiri konservede yedim ketçap mayonez de
Önemli olan aşırısını kaçamamak
Ve dahada önemlisi hamileliği kendine zehir etme keyfine bak tadını çıkar stres sanada bebeğe de zararlı hatta yediğin mısırdan çok bebeğe stres zarar verir o kadar yani kafanı rahat tut yoksa 9ay nasıl geçer🤷♀️😅😂