birmucize1 Kizlr sarjli dikey supurge alicam aklimda dyson var hangi modelini onerirsiniz yada kullanip memnun kaldiginiz bir model marka varmi ?
donmez685 birmucize1 bosch kullanıyorum annemde de Philips var ikisinde de çok taneli şeyleri çekemiyorsun Philipsin toz haznesi daha çabuk doluyor daha iyi tozları çektiğini düşünüyorum bu yüzden ve daha fazla modları var bosch da sadece iki 3 mod var
birmucize1 Selenavci63 cekim gucu nasil hergun nerdeyse ¾ defa supurge calisiyor cocukda olunca eline birseyler veriyorum kirinti oluyor heryer guzel temizliyormu
GmtpeeN birmucize1 bende tefal var dikey işimi görüyor ama cok memnun değilim taneli şeyleri cekiyo ama makine kapanınca.hepsi dökülüyor geri bozulmasını bekliyorum 😃
birmucize1 GmtpeeN iste bende alipda boyle olmasindan korkuyorum en azindan pra veriyoruz guzel bise olsun istiyorum
GmtpeeN birmucize1 valla bulunca paylaş bende kaydediyim bozulunca degistircem bende arastirmadayim cocuklu eve günlük kullanilcak herseyi çekip makine kapanınca bütün pisliği atmicak bisey lazım
Seymabyrm birmucize1 evet dysonun tüm modellerinde öyle bildiğime göre. Ben yaptırmaya verecektim sonra düzeldi kendi kendine :))
DuruDefne_mommy birmucize1 phlips aqua plus 8000 serisi kullanıyorum o kadar memnunum ki.Hem silme başlığıda var o kadar kurtarıcı ki kesinlikle tavsiye ederim
birmucize1 DuruDefne_mommy bu modelde favorimde ama ufak tefek seyleri cekiyor genel olarak parcalari felan cekmiyor diye duymustum silmedede pis suyu cekip tekrar veriyor givi yorumlae aldim oylemi
GmtpeeN DuruDefne_mommy ne kadar süredir kullanıyorsunuz taneli seyleride cekiyomu benimki cekiyo ama makine kapanınca hepsini geri boşaltıyor
birmucize1 GmtpeeN kesinlikle oyle tavsiyeleri bekliyorum bende hangisi daha cok onerilirse onu alicam muhtemelen