anneolmakneguzel_ evet gerçekten de öyle.. dedi bana ki risk varsa ben yokum , olumsuz deneyimler paylaşılmıyor bilmiyorsunuz ama oluyor , sonra milletin eğrisini büğrüsünü ben düzeltmekle uğraşıyorum dedi . Seni de bebeğini de riske atamam kendi eşimi de 3 kere sezaryen yaptım , düzgün yapılmış bi sezaryenle 10 kere de doğurursun daha ne istiyorsun niye macera arıyorsun demişti ☹️