https://hizliresim.com/s00u5se bakar mısınız sonuçlarıma hamilelik var mı acaba
2mommm tam kan sayımından anlaşılmaz betana bakıldı mı
2mommm burda hamileliği belli eden hormonun sonucu yok canım beta hcg yazması lazım
2mommm bende dün verdim 9 gibi ama bthgc çıkmadı daha seninde çıkmamış
Edaisik055 yazmıyor o ne zaman çıkar
2mommm beta aldılarsa ertesi gün çıkıyor genelde ne zaman alındı kan betaya bakıldı mı
Edaisik055 dün verdim sabah 10 da gebelik için dedim ama beta diye dile getirmedim
2mommm bugün çıkar o zaman sonucun öğlene kadar bekle